Ny i vuggestuen

Science

Når du får plads til dit barn i Børnenes Idrætshus, er der sikkert mange ting du gerne vil vide.

Har du ikke tidligere fået en rundvisning i vores dejlige hus, er du meget velkommen til at ringe og aftale en tid til besøg. Ved besøget vil vi vise dig stuen og det team dit barn skal gå i, du vil møde nogle af de voksne der bliver dit barns nye "tryghedsvoksne" og vi vil fortælle dig om hverdagen i vuggestuen, vores rutiner og pædagogik.

Har du allerede været på rundvisning, kan du ringe og få en samtale med en medarbejder på den stue dit barn skal gå, og aftale hvordan den første uge af indkøringen skal forløbe.

Vi forventer, at du har sat minimum en uge af til, at dit barn langsomt kan lære os at kende og blive tryg. Det er vores erfaring at en god indkøring tager mellem 1-2 uger. Uge 2, kan barnet ofte være hele dage i vuggestuen, dog er det vores erfaring af kortere dage er at foretrække, så barnet langsomt vender sig til at være sammen med os, i tryg vished om at du kommer og henter igen.